Масло для ланцюгової передачі

Показано один результат

Ланцюгові передачі та пристрої широко використовуються в сільськогосподарських і підйомно-транспортних машинах, нефтебуровом обладнанні, мотоциклах, велосипедах, автомобілях.


Переваги


  • високий ККД;
  • можливість застосування в значному діапазоні міжосьових відстаней;
  • можливість безпосередньої передачі руху одночасно на кілька механічних вузлів;
  • відсутність ковзання;
  • можливість легкої заміни ланцюга.


Однак у ланцюгових передач і пристроїв є і свої недоліки. При роботі в курній середовищі неминуче попадання пилу і бруду в шарніри, що призводить до збільшення кроку ланок і довжини ланцюга. Тому однією з найбільш часто виникаючих проблем в цих механізмах є знос ланцюгів.


Для збільшення робочого ресурсу ланцюгова передача потребує постійного змащення. У той же час, осідаючи на мастило, пил і абразивні частки ускладнюють обертання ланок ланцюга. Якщо ж поверхня ланцюга суха, налипання абразивних частинок на неї неможливо.


Для змащення ланцюгових передач застосовують переважно легкі масла, в’язкість яких повинна бути тим вище, чим більше питомий тиск в ланцюзі.


Періодична мастило призначається при швидкості ланцюга не більше 4 м / с і проводиться через 6-8 годин. Пластична внутрішарнірное мастило застосовується для ланцюгових приводів транспортних машин при швидкості ланцюга не більше 8 м / с. Здійснюється вона зануренням ланцюга в підігріту до температури розрідження мастило. Періодичність 120-180ч.


Крапельна безперервна змазка призначається при швидкості ланцюга не більше 10м / с; масло подається маслянками-крапельницями або лубрикаторами в кількості 20-25 г / ч. Найбільш досконала безперервна змазка в масляній ванні при швидкості ланцюга до 12 м / с або при подачі масла насосом при більш високих швидкостях, при закритій передачі із застосуванням масляної ванни ведена гілка ланцюга занурюється не більше ніж на висоту пластини. Після 300-400 годин роботи необхідно міняти масло і очищати ванну від опадів. Маслонепроніцаемий кожух виконують роз’ємним, переважно зварною конструкцією. Він істотно знижує шум, тому його доцільно застосовувати при великих швидкостях ланцюга. Якщо немає кожуха – необхідно захисне огородження.