Авіаційні

Відображаються усі з 18 результатів

За призначенням авіаційні масла розрізняють:

Масла для поршневих двигунів – в поршневих двигунах масла працюють у важких умовах, створюваних високими температурами в зоні поршневих кілець, внутрішньої частини поршнів, клапанів та інших деталей. Для забезпечення змащування двигуна в умовах високих температур, тисків і навантажень застосовують високов’язкі масла, піддані спеціальному очищенню. Вони повинні мати високу мастильну здатність, не бути агресивними до металів, сплавів та інших конструкційних матеріалів і мати достатню стабільністю до окислення при високих температурах і в умовах зберігання – МС-14, МС-20

Масла для газотурбінних двигунів У зв’язку з конструктивними особливостями газотурбінних двигунів (ГТД) умови роботи мастил в них суттєво відрізняються від умов роботи масел в поршневих двигунах. На відміну від поршневого двигуна мастило в ГТД ізольоване від камери згоряння (зони горіння палива); крім того, в найбільш відповідальних вузлах тертя реалізується в основному тертя кочення, а не ковзання, як в поршневих двигунах (коефіцієнт тертя кочення на порядок нижче коефіцієнта тертя ковзання). Вал турбокомпресора в ВМД добре збалансований і при великій частоті обертання і великих осьових і радіальних навантаженнях працює без різких змінних навантажень.


Мінеральні масла для турбореактивних двигунів – МС-8п, МС-8РК.

Синтетичні масла для газотурбінних двигунів – ІПМ-10, ВНИИНП-50-1-4ф, ВНИИНП-50-1-4у, Б-3В, ПТС-225, 36/1 -КУА, ЛЗ-240, ВТ-301

Масла для турбогвинтових двигунів МН-7,5у, маслосмесь СМ-4,5.

Масла для вертольотів – в вертольотах маслами змащують двигуни, редуктори трансмісії і шарніри втулок гвинтів. У двигунах вертольотів МІ-6 і Мі-10 використовують масла МС-8п та МС-8РК , в вертольотах МІ-2 і МІ-8 – синтетичне масло Б -3В , в турбокомпресорної частини силової установки вертольота МІ-26 застосовують синтетичне ізопарафінових масло ІПМ-10 . У двигуні і редукторі перспективних і знову проектованих вертольотів рекомендовано використовувати синтетичне масло ПТС-225.

Для змазування редукторів трансмісії вертольотів використовують широкий асортимент масел різного призначення, якість яких невисокий. Так як маловязкие моторні масла мають недостатню здатність, що змазує, а високі нафтові масла володіють незадовільними низькотемпературні властивості, то для змащування редукторів трансмісій широко застосовують суміші масел.


Застосування сумішей масел ускладнює експлуатацію вертольотів і не може забезпечити безпеку польотів. Із синтетичних масел в редукторах вертольотів Мі-2 і МІ-8, а також в головному редукторі важко навантажених вертольота МІ-26 використовують пентаерітрітовое масло Б-3В.