Трансмісійні масла

Відображаються усі з 9 результатів

Трансмісійні масла призначені для застосування у вузлах тертя агрегатів трансмісій легкових і вантажних автомобілів, автобусів, тракторів, тепловозів, дорожньо-будівельних і інших машин, а також в різних зубчастих редукторах і черв’ячних передачах промислового устаткування.


Трансмісійні масла є базові масла, леговані різними функціональними присадками.


В якості базових компонентів використовують мінеральні, частково або повністю синтетичні масла.


Трансмісійні масла працюють в режимах високих швидкостей ковзання, тисків і широкому діапазоні температур. Їх пускові властивості і тривала працездатність повинні забезпечуватися в інтервалі температур від -60 до +150 ° С. Тому до трансмісійних масел пред’являють досить жорсткі вимоги.


В залежності від рівня кінематичної в’язкості при 100 ° С трансмісійні масла поділяють на чотири класи (Класи трансмісійних масел по ГОСТ 17479.2-85):

– Клас в’язкості 9 – Кінематична в’язкість при 100 ° С – 6,00-10,99 мм 2 /с – Температура, при якій динамічна в’язкість не перевищує 150 Па · c не вище – -35 ° С – ТСЗП -8 , ТСЗ-9гіп, ТСп-10;

– Клас в’язкості 12 – Кінематична в’язкість при 100 ° С – 11,00-13,99 мм 2 /с – Температура, при якій динамічна в’язкість не перевищує 150 Па · c не вище – -26 ° С – ТСп -14гіп ;

– Клас в’язкості 18 – Кінематична в’язкість при 100 ° С – 14,00-24,99 мм 2 /с – Температура, при якій динамічна в’язкість не перевищує 150 Па · c не вище – -18 ° С – ТЕП -15, ТСп-15К, ТС гіп, ТАп-15В, ТАД-17и;

– Клас в’язкості 34 – Кінематична в’язкість при 100 ° С – 25,00-41,00 мм 2 /с – Температура, при якій динамічна в’язкість не перевищує 150 Па · c не вище – 10 ° С – 85W-140.